Van bestellen tot betalen

Hoe bestellen?

Bij je Zorgpunt apotheek in de buurt.
Of rechtstreeks bij Zorgpunt via 0471 21 15 17.
Of via deze webshop.

Levering aan huis

Algemeen

Wij leveren aan huis. De dag op voorhand word je op de hoogte gebracht van het tijdsblok van levering.
De chauffeur levert, installeert en geeft uitleg over het gebruik van het materiaal.
Op dit moment moet je niets betalen: geen waarborg, geen transportkost. Je ondertekent enkel de leverbon en het huurcontract.
Indien je vragen hebt over jouw ophaling of levering, kun je ons ook steeds contacteren op het                  nummer 0471 21 15 17.

OPGELET : bij levering en installatie van een hometrainer, crosstrainer of relaxzetel op verdiep via een trap, moet er hulp voorzien worden. Indien er geen hulp aanwezig is, worden de materialen op gelijkvloers geleverd. 
Let erop dat deze persoon sterk genoeg moet zijn om deze materialen mee te helpen dragen. 

Wanneer

Wij leveren elke dag, ook in het weekend.
Wanneer je je dringende bestelling voor 14u plaatst, kan deze de dag erna geleverd worden.

Tarief

Wij hanteren drie tarieven voor verhuur- en verkoopmaterialen :·

   - voor een standaard levering: besteld voor 14u, levering na 2 werkdagen = € 25,00 levering en installatie
   - voor een urgente levering: besteld voor 14u de volgende werkdag geleverd = € 55,00 levering en installatie
   - Weekend levering: een niet urgente levering op zaterdag = € 85,00 levering en installatie

Deze bedragen worden bij uw eerste factuur verrekend. 

Op de laatste factuur wordt er voor de ophaling € 25,00 gerekend en voor de professionele reiniging € 17,00, voor een AD matras wordt er een extra reinigingskost van € 23,00 gerekend.

Ophaling

Wij halen de aan huis geleverde thuiszorgmaterialen ook op.
Wanneer je de huurstop doorgeeft, zetten wij de facturatie stop en wordt de ophaling ingepland.

Nota: Bij een bestelling van Zorgpunt thuiszorgmaterialen en revalidatiematerialen worden deze artikelen door 2 verschillende diensten geleverd en geïnstalleerd. Daarom wordt er bij een "gecombineerde" bestelling 2 x een lever- en ophaalkost gefactureerd.

Hoe betalen?

Zorgpunt verzendt je factuur telkens in het begin van de maand. Deze factuur omvat het aantal huurdagen van de maand ervoor. De betaling gebeurt binnen 15 dagen na ontvangst factuur.
Indien wij 1 maand na verzending je betaling niet ontvangen hebben, krijg je een herinnering.
Indien wij 2 maanden na verzending van de factuur nog geen betaling ontvangen hebben, krijgt u een aanmaning.
Indien wij 3 maanden na verzending van de factuur nog geen betaling ontvangen hebben, krijgt u een laatste aanmaning en sturen wij uw factuur door naar een incassobureau en worden de algemene voorwaarden toegepast. Deze vindt u steeds terug op uw factuur.
Indien je wegens omstandigheden niet kan betalen, mag je ons steeds contacteren zodat wij samen de mogelijkheden kunnen bekijken.

Zorgpunt heeft sinds 01/08/2021 een nieuw rekeningnummer: BE57 1030 7476 4335.

Raadpleeg hier onze Algemene voorwaarden.